Welcome to Yugioh! Singapore forum. Please login.

Have a nice day.


A place for YuGiOh fans or players to gather and chat
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pokekid88
Yugi Mutou
Yugi Mutou


Number of posts : 3820
Age : 28
Location : SG
Registration date : 2007-12-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Tue Mar 16, 2010 6:49 pm

Can use german/french card?
Back to top Go down
http://time-to-get-pwned.blogspot.com/
egoboy
Elite Duelist
Elite Duelist


Number of posts : 1056
Age : 21
Location : Harbourfront
Registration date : 2009-11-15

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Tue Mar 16, 2010 8:40 pm

OMG ARMS WINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
too bad im not in sg on 20th ):
Back to top Go down
bannified
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 307
Age : 20
Location : On your computer screen
Registration date : 2010-01-23

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Tue Mar 16, 2010 10:17 pm

hey we can use TCG cards right? those english one.
nonid to be wholesale japanese right?
Back to top Go down
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Wed Mar 17, 2010 12:41 am

omg.....
i should have gone this week instead of last week... anyway rick cya next month Mad
Back to top Go down
DSummon
Millennium Earl
Millennium Earl


Number of posts : 1337
Age : 32
Location : Duelist Academy
Registration date : 2007-12-15

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Wed Mar 17, 2010 9:53 am

Give up hope = take out the Parshath and put something else inside lah...
Back to top Go down
http://www.duelingdays.blogspot.com
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Wed Mar 17, 2010 10:23 am

rick i know liao... u increase entry fee.... then all top 8 get prize.. so ur parshath will also be gone la!
Back to top Go down
Politejoker
Trainee Duelist
Trainee Duelist


Number of posts : 12
Age : 26
Location : B L,Singapore
Registration date : 2010-03-19

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 1:13 am

Haha..good idea.. totally agree.. but over sgd5..i wun be joining.. hehe ^^
Back to top Go down
Axehead
Judai Yuki
Judai Yuki


Number of posts : 2490
Age : 21
Location : Singapore
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 2:19 am

LOL wtf.

The two above not coming then encourage entrance fee to increase!

Cunning plan is cunning.
Back to top Go down
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 8:05 am

Axehead wrote:
LOL wtf.

The two above not coming then encourage entrance fee to increase!

Cunning plan is cunning.

=( 1 month go down 1 time nia lol ..
Back to top Go down
DSummon
Millennium Earl
Millennium Earl


Number of posts : 1337
Age : 32
Location : Duelist Academy
Registration date : 2007-12-15

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 10:06 am

Personally, I dont think alot of people will mind the extra $1 if it means top 8 has prizes. But obviously the 8th place every week cannot receive the Parshath lah, LOlz
Back to top Go down
http://www.duelingdays.blogspot.com
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 10:10 am

that you have to talk to rick da ge le .. want some dmg from pp4 ? Mad
Back to top Go down
je$$
Privaron
Privaron


Number of posts : 1339
Age : 8
Location : admiralty
Registration date : 2007-12-21

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 10:18 am

if more ppl join then got top 8 mah.......lol jearyl u at office very free hor

_________________
Quote :
Yea . U also one of his puppet and all the player present on that day were all actors . Nice movie director .

BUYING TRADING SELLING THREAD CLICK HEREEEEEEEEEEEEEEE

Quote :
Everyone has a mask. And we have more than a mask. It's nothing to do with split personalities, just that we play too many roles in life.

A husband / father / son cannot play his 3 roles with the same mask. It'll be so weird!

But my question is, what is me behind my labels and my masks?
What is the real me?
Back to top Go down
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 10:34 am

it's jeryl btw.. where got free .. destroyed 8 iphone liao .. fail apps then corrupted the operating system. it's friday leh..
Back to top Go down
pokekid88
Yugi Mutou
Yugi Mutou


Number of posts : 3820
Age : 28
Location : SG
Registration date : 2007-12-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 11:56 am

waa.... can use german/french cards nice liao...cuz buying 2 french/1 german infernity archfiends....haha... but not so fast come so maybe next week de tourney then join...

can proxy trishula?

:O
Back to top Go down
http://time-to-get-pwned.blogspot.com/
dblim100
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 125
Age : 19
Location : North area of SG
Registration date : 2010-03-19

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 12:03 pm

How long will tournament last? I might be going.
Back to top Go down
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 12:26 pm

pokekid88 wrote:
waa.... can use german/french cards nice liao...cuz buying 2 french/1 german infernity archfiends....haha... but not so fast come so maybe next week de tourney then join...

can proxy trishula?

:O

no proxy...
Back to top Go down
pokekid88
Yugi Mutou
Yugi Mutou


Number of posts : 3820
Age : 28
Location : SG
Registration date : 2007-12-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Fri Mar 19, 2010 6:38 pm

t3chy wrote:
pokekid88 wrote:
waa.... can use german/french cards nice liao...cuz buying 2 french/1 german infernity archfiends....haha... but not so fast come so maybe next week de tourney then join...

can proxy trishula?

:O

no proxy...

I know lahb...Just wanna get smack nia...

haha
Back to top Go down
http://time-to-get-pwned.blogspot.com/
Axehead
Judai Yuki
Judai Yuki


Number of posts : 2490
Age : 21
Location : Singapore
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Sun Mar 21, 2010 5:12 am

Rick wrote:
Exp2 Avenging knight parshath (super) - Hongli (traded back for kinder bueno Sad )

LOL! Epic win.
Back to top Go down
t3chy
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 369
Age : 29
Location : Jigoku..
Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Mon Mar 22, 2010 1:08 pm

Rick wrote:
Infernity death dragon 3-D - Samuel
e hero absolute zero (ultra) - banana
Bf- Arms wing - Shifu
The shining darkness double pack x 1 - Jeric
Splendid rose - Benjamin
book of moon (gs02) ultra - DS
Exp2 Avenging knight parshath (super) - Hongli (traded back for kinder bueno Sad )
Honest (gold series) - Xm

seriously man rick.. that card is not even worth hongli to put into his album that he rather trade for something to eat
Back to top Go down
Axehead
Judai Yuki
Judai Yuki


Number of posts : 2490
Age : 21
Location : Singapore
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Mon Mar 22, 2010 11:35 pm

Kinder bueno ----> Failknight parshath.
Back to top Go down
xStarsky
Junior Duelist
Junior Duelist


Number of posts : 135
Age : 26
Location : Singapore
Registration date : 2009-12-27

PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Tue Mar 23, 2010 3:47 pm

Put free drink as door gift la... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete   Today at 11:59 am

Back to top Go down
 
Mar 20th tournament @ khatib cc (mar banlist) complete
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» May 1st tournament @ khatib cc (mar banlist)
» Team Tournament @ Thompson on 26th August (New Banlist)
» Sept Banlist Tournament @ Asia Card Shop (Mon, 29 Aug 2011)
» April 2015 Pro Decklist Tournament [END]
» [TCG\OCG]World Championship 2015 Banlist

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: YUGIOH :: YuGiOh! Tournaments :: Rick Shop (Ngee Soon CC & J Cube) - Tournament Thread-
Jump to: